جاذبه های چین
نوشته شده توسط : mali

اردک غول پیکر زرد چین

یک هنرمند آلمانی که اردک پلاستیکی پکن را طراحی کرده است، بیش از ۲۰۰ میلیون یوان (۳۲٫۲۶ میلیون دلار) در مدت نمایش یک ماهه این اردک در پکن کسب درآمد کرده است. نمایش این اردک ۱۸ متری بزگ پلاستیکی در دریاچه نمایشگاه باغ ملی و همچنین دریاچه کاخ تابستانی، سبب شد تا بیش از ۱۰۰ میلیون یوان درآمد صنعت توریسم برای پکن حاصل شود.هجوم توریستان از سراسر شهرهای چین برای تماشای این اردک و همچنین علاقه برای عکس انداختن با آن، علتی برای رشد اقتصادی بخش های دیگری از جمله فروشندگان محصولات جانبی، خوراک، مسکن و حمل و نقل شده است. با انتخاب تور چین برای سفر به چین امکان بازدید از این جاذبه ی زیبای چینی را دارید. با تور چین خرداد 95 سفر خود را خاطره انگیز کنید.

اردک غول پیکر زرد چین

اردک غول پیکر زرد چین

پل نانپو شانگهای چین

پل نانپو یکی از زیبا ترین پل های کشور چین است که باعث اتصال منطقه پودونگ شانگهای به بقیه مناطق شانگهای شده است. این پل یکی از طولانی ترین پل های جهان به حساب می آید که در اکتبر 1993 میلادی افتتاح شد. پل نانپو به شکل دو اژدهای در حال بازی می باشد که طول یکی از این دو پل  7658 متر و دیگری 8346 متر می باشد. که به فاصله 11 کیلومتری از یکدیگز قرار گرفته اند و به هم متصل شده اند. این پل به قدری زیبا و جالب هست که به یکی از بهترین  و زیباترین دیدنی های کشور چین و شهر شانگهای تبدیل شده است. همچنین این پل یکی از سازه های بسیار زیبا و قشنگ کشور چین محسوب می شود.

تور چین این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی از این جاذبه ی بسیار دیدنی و زیبای چین لذت کافی را ببرید و سفر خود را به یاد ماندنی کنید.

 تور چین تابستان 95

پل نانپو شانگهای چین

تور چین-پل نانپوی شانگهای چین یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین پل های دنیا





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های چین,دیدنی های چین, جاذبه های گردشگری چین , جاذبه های توریستی چین , بهترین جاذبه های توریستی چین ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: